Hopsid ja kutsid 2008

Mu hobudele ja koertele ei olnud see aasta vast parim, ent me tulime sellest kõigest ühiste jõududega siiski läbi. Ühe kaotusega. Aga see-eest oli meil ju 13 olulist ühist aastat.

Samas oli ju niipalju suurepäraseid hetki!

- Theo saduldamine - see üllatunud ja uudishimulik nägu, kui ta esimest korda inimest oma turjal kandis! Tahe koostööd teha... See on väärt kõiki tagasilööke:)

- sõna otseses mõttes eluterve diagnoos Mozarti kohta. Teadmatus on palju hullem, mu meelest. Nüüd tean teda säästa ja hoida.

- minu ja kaasa esimesed sammud ratsutamises. See tunne, mis valdab kui saad end tasakaalu ja hobusega ühte rütmi - see polegi mulle enam suur terra incognita...

- kontakti saavutamine Bonhamiga. Tema tundmaõppimine ja usalduse võitmine! Mul on nüüd väga truu sõber jalutuskäikudel ja tallitoimetustel. Hobude ja Bonhami vaheline karjasõprus on samuti tervitatav, võõristusest on ülesaadud.

Muidugi loodan uuelt aastalt paremaid aegu. Ent tean ka, et "homne päev tuleb parem siis, kui ma ise sellele kaasa aitan":)

Head uut, 2009. aastat !





Kommentaarid

Mia ütles …
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Heli ütles …
Suur aitäh, Mia! Soojad uusaastatervitused ka sulle!