Theo 7.tund - esimene kord!

Ohh, emotsioonid on siiani üleval! Mis ma pikalt keerutan - treeningu lõpus lubas Theo treeneri endale esimest korda sadulasse. Täiesti rahulikult seisis - mina julgestasin kõrval, hoides ohelikust kinni:) Kui ta treenerit seljas tundis olevat, vaatas korraks tahapoole, nuusutas ning tegi paar sammu edasi, ent ratsmete tõmbamisele reageeris koheselt seismajäämisega. Kui hobune rahulikult seisis, tuli treener sadulast maha. Kiitsime kui tubli ta on, pingutasime pisut sadulavööd ja proovisime veelkord. Tegime ka väikse sammutiiru. Täiesti rahulik, väike üllatusmörin vaid selga minnes:) Taas jäädi märguande (kerge ratsmete tõmme) peale seisma.

"Kuldse ratsu" pood on kahjuks avatud vaid T-R. Mina seda ei teadnud ja seetõttu mul külgratsmeid tänaseks veel hangitud polnud. Traavis hoiab Theo pead üleval ja pingutab seetõttu liigselt seljalihaseid. Proovime esmalt külgratsmeid kaelaasendi fikseerimiseks ja hiljem tõenäoliselt ka chamboni.
Homme aga saab Theo endale igatahes oma esimesed isiklikud valjad koos ratsmetega, samuti suulised - samasugused mis Mari aitas mul kunagi Mozartile välja valida - kolmelülilised oliivid ja vasest lüliga keskel. Ja valjad ja ratsmed tulevad tumepruunid (havanna)!
Olen vist sama elevil, kui kunagi titeasju ostes:)

Kommentaarid

Regly ütles …
Viimane laus on nii tore :)
Ja üldse on olnud tore väga kiiret progressi jälgida.
Pilte tahaks ka näha.
Heli ütles …
Aitäh, Regly!

Tõttöelda olen ma pilditegemise tõesti täiesti ära unustanud:) Isegi see esimene seljaskäimise kord tuli nii ootamatult... treener pärast ütles, et lihtsalt Theo tundus selleks hetkeks nii valmis olevat, et otsustas äraproovida. Tunnetus osutus õigeks - neil on tõesti omavahel väga hea klapp ja ka mina olen saanud kõvasti kindlust juurde. Nüüd ma hakkan alles hobuse-inimese koostööst aru saama:)

Homme igatahes püüan fotika kaasa võtta ja klõpsida:)
Liana ütles …
Kui Theo lugeda oskaks ja neid sissekandeid tema tundidest loeks, oleks ta jube uhke - nii enda kui oma hingega pühendunud perenaise üle;)