Uus aasta

Polnud mõnda aega talli saanud - olime Meegastes suusatamas ja hobusid hoidis Mari. Esimest korda kasutasin koerte hotelli teenust, sest Betty`l oli jooksuaeg ja Bonham käitus täiesti ebaadekvaatselt. Vaatasin, et Marile on kahele hobusele lisaks kahe kauka kantseldamine paras peavalu ja nii saigi Keila lähistele helistatud. Tänu Thela`le mulle see koht meenus. Sealne pererahvas oli lahkelt nõus Betty vastu võtma ja nii ta veetiski oma honeymooni väga heade tingimustega omaette numbris.

Peale seda on tallis peamiselt kaasa toimetanud, sest olin tööga koormatud.
Täna oli minu kord. Tundus, et ka hobud olid minust puudust tundnud. Eriti Mozart.Pidasime maha umbes veerandtunnise õrnuste vahetamise. Küll nuhutas ta ma mütsi sees või tasku kallal. Vahepeal pani põse minu põse vastu ja hingas vaikselt kõrva. Seisime niimoodi mõned hetked. Mossule meeldib tohutult kui teda lõuaõnarusest sügada. Silmad lähevad mõnust särama.
Püüdsin ta haiget jalga pisut masseerida. Ta sai kohe aru, et soovin teda aidata. Kummardus ka ise murelikult oma jalga uurima. Mull oli Aibolitiga 02.jaanuariks põletikuvastaste süstide blokaad kokkulepitud, ent kahjuks haigestus arst ise. Nüüd ootame ja püüame buta`ga asja leevendada.

Kuna mõlema hobu talvetekid oli suhteliselt räbalad, siis sai Kuldsest ratsust täna kaks uut Pfiffi talvetekki toodud. Eelmised talvetekid pidasid vastu 3 talve. Hind oli hetkel soodne  - vaid 500 kr tk. Theo sai ka lisaks sametise roostekarva valtrapi.

Kommentaarid

Eve Piibeleht ütles …
Ma oleksin oma Bella vist ka samal põhjusel pidanud hotelli suunama, kõik küla krantsid piiravad meid :)
Heli ütles …
Jaa, isegi meie n.ö kaukakindel aed mängis seesam-seesam-avane`t. Üks koer oli mingi ime läbi aeda pugenud:)
Aga Jursuna oli tõesti viimase peal - kaasa sõnul oli tahetud põrandaküte järgi panna ja puha. Igal koeral isiklik tuba, voodi, õueala ja check-in:)