Puhkus

Avastasin täna, et mul ongi veel nädalake puhkuseni jäänud. Puhkus ei sõltu mul enam ammu ilmadest, vaid võimalusest end tööasjadest täiesti väljalülitada. Järjest enam olen selle ära õppinud ning tõepoolest suudan ses mõttes juhtme seinast välja tõmmata.

Puhkust on vaja... Sellest kõneleb väike humoorikas vahejuhtum. Tahtsin üks päev tööasjus kõrvalkabinetti minna üht kiireloomulist asja arutama ja koputasin hajameelsusest .... enne väljumist oma kabineti uksele:)
Mnjah... nii see algab.

20.juunil saab poeg loodetavasti küpsustunnistuse. Lõpueeksamite tulemusi veel laekunud pole. Selleks tähtsaks momendiks saabub linna ka mu ema, plaanis on pidulik lõunasöök kooli läheduses asuvas hubases restoranis. Järgmisel päeval viin ema tagasi Mulgimaale ja plaanin ka ise paariks päevaks sinna jääda. Lubasin emale ammu, et sõidame läbi tema lapsepõlverajad Mõisaküla kandis. Ilmselt põikame ka Kablisse.

Kindlasti lähen oma kauaaegse sõbranna Kersti juurde Vändramaale, Pärnumaal. Plaanis on abistada teda projekti kirjutamisel, et sügisel avanevatest fondidest eurorahastamist saada. Võimalik, et mu kaugem tulevik on samuti selle koha ja hobuste pansionaadiga seotud. Eks aeg näitab. Juhuslikku pole siinilmas midagi, eks ju!

Kodus olla, hobude ja koertega tegeleda, võrkkiik, lugemine, pannkoogid maasikamoosiga, jalgrattaga Jüminda poolsaarel naaberkülla jäätise järgi minemine - need on ka kõik sellised tegevused, mida ihkan. Loomulikult teen need ka teoks.

Juu Jääbile tahan samuti jõuda, kolmandal juulil tahaksin küll James`i projekti Õllesummeri jazz laval näha. Aga järgmisel päeval sean küll sammud Muhumaale.
Ja siis... ongi puhkus läbi, sest 07.07 on Roomas nädalane töölähetus. Jah, kurb küll et mu esimene kokkupuude Roomaga just tööpitserit kannavad, ent ikkagi... eks kõik teed vii Rooma:) Avastamise aega on õhtuti piisavalt. Pool reedest päeva samuti. Igavene linn ju ootab.

Puhhhhhkus.... kõlab hästi:)

Kommentaarid