Theo esimene traav

Nädalajagu on treener kinnistanud Theo teadmisi kordel - ikka käskluse peale sammust traavile, traavilt galopile, sammust galopile tõusmist. Selline põhjalikkus on vajalik enne järgmise, raskema etapi juurde asumist.

Täna arvas ta, et on käes õige aeg töö jätkamiseks sadulas. Selgaminek oli äärmiselt rahulik, hobu ei teinud ühtegi edasi või tagasiastet. Hoidsin kordet (läbi valjaste) ja tegime sammus 2 ringi koos peatustega. Theo peatus kenasti ratsme märguandele ning reageeris liikuma minemisel säärele.

Kui treener teda traavile ergutas, ei kahelnud poiss hetkegi - kohe teadis, mida temalt oodati. Lasin kordet vaikselt järele, lõpuks olin ringi keskel ja seejärel liiguti vaheldumisi sammus ja traavis. Super! Ratsmesurvet kuulates jäädi seisma. Sama rahulikult ja lõdvestunult lubati Karinil jalusest maha hüpata. Ei mingit tõmblemist.

Samal ajal saabus seltskond küla tantsupeolt ja oh, kui uhkelt sammuti ja mõnuleti kiituse käes peaga koogutades!
Ise olen samuti maha rahunenud. Mul on heameel, et sain eelmise nädala letargiast üle tänu oma hobudele ja füüsilisele liikumisele. Võtan tahet mind endast välja viia ja mulle regulaarselt haiget teha möödapääsmatuna. Ju siis olen valmistanud kunagi kellelegi piisavalt meelehärmi ja olen taolise "narrimise" ärateeninud... Ainult et... ma ei saa aru, mis on eesmärk. Miks? Ilmselt tõlgendan kõike siiski valesti ja reageerin üle. Olles niikaua oodanud, tahaksin vastuseid.

Algav töönädal tõotab galopirütmis tulla. Pean ettevalmistama kaks tarkvarahanget, soovitavalt juuni teiseks nädalaks. Kui ma sellega hakkama ei saa, rikub see mu puhkuse. Seda aga ei tahaks:) Võrkkiik ootab juba, aga nimme ei riputa seda enne üles.

Kommentaarid