Hea uudis

Sain täna analüüsi vastused teada - selgus et mittemiski ei viita põletikulisele olukorrale mu organismis:) Ju siis oli selg lihtsalt tuult saanud või siis ma midagi tõstes/rassides endale ise liiga teinud.

Tänasest heast uudisest hoolimata, oli mul eile õhtupoolikul tõsiselt halb. Pidev näriv valu puusas ja püstijalu olles tundsin isegi kerget iiveldust ja peapööritust. Õhtupoolikul neelasin valuvaigistit, magasin ja olin kell 3 öösel unetute reas. Mingil ajal suigatasin siiski ning täna hommikul tundsin end oluliselt paremini.

Igatahes olen suutnud töiselt üsna produktiivne olla. Kodune küll, ent paberile sai pandud ammu kummitanud probleemide rägastik koos lahendusvariantidega. Homme veel viimistlen ja esmaspäeval laon edasise tegevuskava lagedale.

Sjgellel on ilmselt õigus, et immuunsüsteem on nõrgenenud. Ütleme nii, et töine probleemide soos sumpamine ei tule organismi tugevdamisele ka just kasuks... Aga ise ma tahtsin suure süsteemi arendamisega seotud väljakutseid. No neid ikka jagub, peab möönma:)


Igaljuhul tunnen end hetkel sedavõrd hästi, et julgen tänaõhtusest kontserdipiletist mitteloobuda. Saan üle hulga aja ERSO-t koos Mihkel Peäske ja Kalve Kuljusega uudistada. Ilm tundub aknast vaadates samuti võrratu olevat. Pakin end soojalt riidesse ja lähen. Aju vajab paitamist:)


Edit: ehehh, lugesin et avaldasin paraja portsu oma isiklikke terviseandmeid. Aga kõik on mu enda kaasteadmisel ja aktseptil, seega - Isikuandmete seadusega kooskõlas:D

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
:) Jätsin sulle lõpuks postkasti kirjakese:)
Anonüümne ütles …
Oi,ma jäin anonüümseks-võõra arvuti süü. Aga vahva, et kõik on hästi.

Liana.
Anonüümne ütles …
Oi,ma jäin anonüümseks-võõra arvuti süü. Aga vahva, et kõik on hästi.

Liana.
helle ütles …
Heameel, et pole tõsisemat häda. Valudele tasuks siiski tähelepanu pöörata, juhul kui nad ikka püsivad.
Vahel on ka mõni närv külma saanud...
Heli ütles …
sjgelle, jah - ega tunnen ise ka, et ega kõik ole veel ok. Eks pean sooja koguma:) Muideks, Triin on operatsioonist paranemas - tal oli seljaoperatsioon ja nüüd 2 kuud taastusravi ja muu selline. Ta oli ikka mitmeid aastaid selle probleemiga hädas ja nüüd otsustati opereerida.

Liana, vastasin Sulle meili peale!