Pidu

Kui ma veel inimestesõltlane olin, kuulus igasse nädalalõppu "kohustuslik" pidu. Pidu tähendas alati uusi põnevaid inimesi, Eesli Talli või von Krahli või Kukut, alkoholi... millega sai vahest ka liialdatud, piiramatutes kogustes muusikat - nii lives kui plaatidelt, vaidlusi, lõputuid arutlusi elu, filosoofia, kirjanduse jpm teemadel.
Nüüd: ammu on vaiksemaks jäänud, mis ei tähenda aga seda, et pidusid enam ei peetaks. Peetakse küll ja üsna samas raamistikus kipuvad nad õnneks kulgema:)
Sel nädalalõpul sai üle hulga aja korralikult pidutsetud. Reede õhtul istusin ekskolleegidega (täpsemalt oma projektirühmaga) köögilaua ümber ning tundsime endid hästi. Veini ja viina voolas jõena ... isu aitasid üleval hoida erialane jutt (oh, mulle meeldib tarkvara teemadel asjatundjatega polemiseerida!:) ja tatrapliinid kalamarjaga, mida mu abikaasa meile järjest juurde küpsetas. Igal juhul, pidu lõppes minu jaoks viimasel ajal uskumatul hommikusel ajal... nimelt kella 6 paiku. Mitu korda sai hobuseid "vaatamas käidud", vapramad arendajad tegid saunatuuri... Väga lõbus oli. Kõigil - seda lubas oletada ka Allani ja Rene paaristants teemal "tantsud tähtedega".

Aga see polnud veel kõik. Laupäeva keskpäeval, kui alkomeeter lubavat 0,0 näitas, asusime sõpradega Puise nina poole teele. Põgaril, Uuetoa talus peeti maha topeltsünnipäev. Mulle väga meeldib saabuda peole nii, et ei pea istuma kohe laua taha sööma ja inimesi seirama. Uuetoal aitasime esmalt elamise soojaks kütmisel, seejärel kogunes seltskond kööki sooja, kus pajas lambaliha podises. Kes hakkis midagi, kes valas ja manustas tervisenapse, kes rääkis naljalugusid...jube õdus ja mõnus olemine. Ja kui hea uni oli pärast kambrikeses!

Igal juhul, uskumatult lõõgastav on vahetevahel liialdada suure seltskonna, söögi- ja joogikoguste ning selle peale kuluva aja ehk kogu nädalavahetusega. Soovitan soojalt:)

Kommentaarid