Üks aasta hakkab ümber saama...


Eks peale Jõulusid saabub ikka väike kokkuvõtete tegemise aeg. Lõppevat aastat veel napilt nädala jagu. Imelik, aga alati valdab mind tunne, et "järgmise aastani" pikk-pikk aeg ning küll jõuab veel jõuda sõprade juurde, vanemate juurde, kontserdile, metsa mõtteid mõlgutama... Aga jah, kuidagi ootamatult "viimne päev" saabub.

Milline on olnud minu 2007? Jätkuvalt keeruline aeg sisemiste otsingute valguses. See, mis sai alguse 2005 Kanadast tagasi pöördudes, jätkub... ent õnneks enam mitte nii ekstreemsetes värvides. Isiklikus elus keeruline, valgusega(?) tunneli lõpus. Inimesi olen hakanud taas armastama ja hoidma. Küll diskreetselt,distantsi hoides, aga siiski. Mõned on mu ellu juurde tulnud, mõned lahkunud igaveseks... Surma olemusest sain aimu. Muidugi on mahtunud aastasse palju väikeseid argipäevarõõme ja samapalju ka rahulolemtatust enda ja teistega. Kummaline, aga teatud eas lähevad kõik asjad kuidagi balanssi... niimoodi, et kõik kuidagi iseenesest kujuneb lausungi "...kellelegi pole antud rohkem, kui ta kanda jaksab..." järgi.

Kõigest hoolimata olen ma kahtlemata õnnelik inimene:) Mul on nii palju ja nii vähesest on puudus (arvestades mastaape:)...
Kahtlustan, et sellise progressiivse tulemuseni olen jõudnud tänu reaalse elu (s.h blogimine)osakaalu suurenemisele ja TV ning muude meediumide osakaalu kahanemisele mu elus:)

Kommentaarid

helle ütles …
Huvitav on siit pildilt leida nii mõnedki tuttavad või tuttavate näojoontega inimesed.