Kas keegi teab vesikilpkonnade pidamisest miskit?

Kolleeg pakkus mulle oma kahte vesikilpkonna koos akvaariumiga. Vett tuleb vahetada tema sõnul iga kahe nädala tagant, termomeeter ja filter olevat akvaariumis olemas. Kala pidavat aegajalt toiduks tahtma... Ise tahab ta nende pidamisest loobuda, kuna kassid pidavat neile liiga tegema kui pererahvas kodust eemal.

Leidsin nende kohta materjali ka guugeldades, ent hea oleks kuulda arvamusi. Niisiis, kas kellelgi on nende olevustega kokkupuudet? Kuhu peaks olema paigutatud akvaarium - kas valguse kätte ja sooja? Kas võib neid ka aegajalt põrandale liikuma lasta? Kui kauaks jne? Ühesõnaga, igasugune info teretulnud, sest reptiilidega (nii neid vist kutustakse:) mul pidamise kogemus puudub...

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
ekeee... sul on kutsad ja hopsid... nemad suhtlevad sinuga, vaatavad silma, poevad kaissu, ootavad silitamist... ma kahtlen, kas need vesiloomad, kes pidavat veel hammustama ka, kui näpuga sorkima lähed, on ikka sinu jaoks... kellegile nad sobivad kindlasti, aga sinu jaoks, Metsapiiga, on nad külmad ja kõvad... arvab pingipoolik:)
Heli ütles …
Pingipoolik, olen löönud ise kah kahtlema - seda enam, et endal tegelemiseks vajalik kogemus puudub. Oleks ma kalugi enne pidanud... Mnjah, muidu on mul siin varsti Jurassic Park. Pean end tagasi hoidma...