Minu 5-

Nirti viskas mulle blogipalli, et oma nõrkustest pajataksin.
Noh, minu kohta peab 100% paika Shakespeare`i tüdinud? hüüatus "Naine, nõrkus on su nimi!"
Omette ooper neid vaid viie sisse mahutada...aga teen proovi:

  • Äkkviha - olen suuteline kuratteabmillepärast vihastuma nii, et maa must... Nagu orkaan Katrina vms. Sageli purustava toimega. Või siis manava podinaga. Midagi romantilist või temperamentset siin pole, lihtsalt kole. Aga õnneks möödub ruttu.
  • Läbematus - ootan kiireid arenguid ja tulemusi nii endalt kui teistelt, sestap "oskus" pinda käia ja tüütuks muutuda. Teagi, mis mind tagant piitsustab - aeg?
  • Lõppematu analüüs - osalt vist kutsehaigus. Aga jah, kipun pidevalt kõike ja kõiki "läbivaagima", millega kaasneb hinnangute andmine. Vahest haigettegevalt ennatlik.
  • Kadedus - jah, olen nii armu kui ka muidu kade. Mitte küll pidevalt ja kõige suhtes, aga ilusa suhtes küll. Tahaks kaaaaaaaa endale!
  • Täiuse taotlus - pooltoonide suhtes ükskõikne, ikka koguaeg edasi ja olematute? tähtede poole pürg. Endale ja teistele armu andmata.

Viskan nüüd kuuma kartuli edasi Tumeblondile, Das Bonile, Valgele Jänkule.

Kommentaarid

Hundioru Nirti ütles …
Öhöö, me oleme suht sarnased.

Loodan, et see nüüd solvanguna ei tulnud :P
Heli ütles …
Absoluutselt mitte, Nirti:)