Buduaarisõltlane

Olen parfümeeria- ja kosmeetikatööstuse vabatahtlik austaja. Täna ärkasin esimest korda 3 päeva jooksul ilma palavikuta ja tundsin tohutut puudust veeprotseduuridest, mistõttu ligi tunnike kulus märkamatult vannitoas.


Ohjah, mulle kohe meeldivad need hästilõhnavad pudelid/potsikud, midagi pole teha:) Õnneks on mul häid sõpru, kes just kosmeetika- ja parfüümiatoodete maaletoomisega tegelevad - nii saan oma kaootilise elustiili juures kiiresti ja soodsalt varustada... Vahest lähen ka väga eesmärgistatult kosmeetikakaupluse lettide vahele. Ka seal on vahva jälgida, kuidas sookaaslased ennastunustavalt endale midagi näkku või randmele tupsutavad:)

Olen mõelnud, et kust mul küll see kirg ja soov end kreemitada/poputada - ema nagu küll eriti seda usku polnud. Küllap sai asi alguse ikka peale keskkooli, ülikooli ühikas sai ikka proovitud "põnevaid maske" ja kellegi poolt defitsiidisabas raske vaevaga hangitud kreeme, lõhnaõlisid (Krasnaja Moskva!) jne. Ja muidugi - eks see ihalus ilusate purkide/pudelite järgi pärine ikka sealt samast, defitsiidiajastust. Ja muidugi andis eeskuju ka kursusekaaslane slovakitar Katerina, kel toakaaslase sõnutsi "iga lapikese" jaoks oma kreem oli:)


Pean end nüüdseks kosmeetikumide maastikul üsna heaks orienteerujaks. Minu jaoks ei ole niivõrd oluline dekoratiivkosmeetika (tööpäeviti jumestan end ikka üsna tagasihoidlikult), aga just näo- ja kehahooldusvahendid. Parimad kehakreemid on Body Shopilt - olen proovinud igasuguseid, aga jah - Body Shop minu jaoks parim. Lõhnadest eelistan kindlasti idamaise buketiga (vaniljet ja muskust peab üks suts olema!). Näokreemid ja silmaümbrusekreemid, mnjah...nendega ei saa koonerdada - Shiseido, Helena Rubinstein on hetkelemmikud. Tean et tegu fatamorgaana ja enesepettusega, aga naudin seda kõike siiski - kasvõi selle ühe hetke nimel kui kõik "vajalikud" salvid ja õlid pealekantud - maailm tundub värvilisem...

Ühte "kohustuslikku elementi" oma buduaari alles otsin - sellist rokokoolikku suurt ja pehmet kehapuuderdajat-padjakest ja lavendlilõhnalist puudrit sinnajuurde. Siis saavad mu laupäevased "buduaaritunnid" i-le täpi.

Kommentaarid