Theo täkujonn


Täna vihastasin hetkeks. Püüdsin Theole enne koplisse viimist päitsmeid pähe panna ja vot ta ei lasknud. Muudkui venitas oma pead 2m kõrguseks ja tiirutas mööda boksi. Ei saanud algul pihta, mis talle ei meeldinud. Proovisin mitu korda ja lõin käega. Riidlesin temaga pisut, mille peale ta silmad mu meelest ähvardavalt hiilgama hakkasid. Pidasin targmaks ta rahule jätta.

Ja siis tuli mu abikaasa ja pani supsti! tal nina päitsmetesse. Theo vist ikkagi tunnetab sellist otsusekindlat käitumist ja kellega on mõtet protsessida ning kellega mitte... Eks minu populaarsuse langus on ka tingitud sellest, et iga päev Mozarti jalga tohterdan, rohu pealepanek on üsna kipitav protseduur ja võtab hetkeks Mossu tagajalga viibutama. Theo vaatab kõike hinge kinnipidades pealt ja ilmselt seostun mina talle nüüd vastiku kiusajana:(

Eile õhtul üritasin ju taas miskit "kohutavalt jubedat" - nimelt, Theo lakka kärpida. Kääride lõgin ajas ta taas kaelaga rehmama. Nüüd mõtlesin välja järgmise nipi...porgandit andes lõgistan ka kääre, annan talle neid ka nuusutada - eks näis, mõne päeva pärast püüan uuesti. Ma ei saa ju alati sellepeale loota, et keegi teda alati kinni hoiab...

Kommentaarid