Esimene trauma

Täna siis kukkusin tänu iseenda liigsele julgusele... Mulle ju koputati südamele, et hobu pole miski puudel, aga noh inimene õpib kogu elu ja eks mõnda aega tuleta seda ka haigetsaanud sabakont meelde... Valusähvakas oli küll jube, aga veel jubedam oli tunne et ma ei saa mitte midagi parata enam.... õnneks oli Mozart niipalju tark loom, et suutis vältida mulle suuremaid traumasid tekitamast. Aga oigasin ikka jupp aega, hobu tuli nuhutama et mis minuga on. Komberdasin kuidagi majani, lärmi peale oli ka poeg õue tormanud. Eks ta oli sellises seisus emmet nähes üsna ehmunud ja helistas esmalt kohe kiirabisse (õige reaktsioon muidugi), aga pisut hiljem siiski annulleerisime hädaabi. Kondid tundusid terved olevat ja hing sai kah rinnust lahti köhitud:) Ehmatus oli küll korralik ja lonksasin ikka mõned tassid suhkruvett selle asja peale.

Tänane õhtupoolik siis peamiselt pikutavas asendis valusa sabakondi tõttu. Aga naljakas on see, et ma ei tunne mingit hirmu nende ees. Tean, et Mozart polnud süüdi. Eks olen järgmisel korral ettevaatlikum.

Kommentaarid

Liana ütles …
Mul hakkas nii valus nüüd,seda lugedes.Aga hea,et niigi hästi läks. Ise oleks ka täna kukkunud, hobune lihtsalt hüppas ehmatusest, kui naabriaias batuuti nägi. Peab vist siiski kiivrit kautama hakkama.
Heli ütles …
Mozartit jah, võiks pidada ehmatamiste meistriks... Aga seda enam peaksin püüdma temast aru saada ja 2 sammu ettepoole mõtlema.
Kaska saab ka minu juures kohustuslikuks elemendiks edaspidi.

Vaatasin Su blogist, et armastad vist kah sutsu teistsuguseid peakatteid;-) Parem mitte riskida.