Led Zeppelin

Zepi hakkasin süvitsi kuulama kui olin 26.aastane. Sisendi selleks andis üks väga eriline inimene, kellega nüüdseks eluteed lahku viinud. Paratamatult meenutab teatud lugude kuulamine totaalset maailmavalu, mida sel ajal läbi elasin. Hiline puberteet? Küllap vist. Kuna elavat Led Zeppelini koosseisu ei õnnestu eales kuulata, siis olen "kollektsioneeriunud" Robert Plant`i kontserte - niipalju kui ta kusagil Skandinaavias on käinud ja mul õnnestunud sinna minna. Ühtekokku olen teda näinud/kuulnud viiel korral, neist kahel korral Eestis. Mäletan tema esimest live Soomes, Järvenpää Puistobluusil...olin üsna esireas ja tema lavaletulek jättis unustamatu mälestuse. Kes on tema kontserte näinud, teavad et see mees OSKAB lavale tulla...

Loomulikult ei kuula ma Zep`i pidevalt, erinevat ja kordaminevat muusikat on loodud lihtsalt sedavõrd palju. Aga olen täheldanud, et mingil ajal "pöördun ikka ja jälle" nende muusika juurde tagasi. Ja alati saan emotsiooni osaliseks. Zep on mu meelest selline bänd, mis võimaldab eraldi suhestatust kõigi liikmetega - kellegi jaoks Roberti, mõne jaoks Johnny Bonhami bänd, või Jimmy Page`i .. Ja mis veel tore - mina küll kaifin, et Eestis on võimalik nende loomingut live`s kuulata Led R esituses. Indreku hääl mu meelest nii kandev ja nüansirikas, et kohati võib unustada, et tegu pole originaalloominguga. Tegelikult, kogu Led R koosseis on lihtsalt niivõrd hea ja sobiv SELLE muusika esitamiseks. Kui üldse... siis ainult nemad:)

Alljärgnev video peale sattusin Youtube`s. Tegu pole küll Led Zeppelini esitusega, pigem Robertit illustreeriv, kuna minu jaoks assotsieerub Led Zeppelin eelkõige Robert Plant`iga.

Freddy Mercury Tribute+ Roberti "nekroloog"




Kommentaarid