Minevik

Mul on kahju, et ma Mozarti minevikust suurt midagi ei tea... Tean vaid väga vähe - et ta on Poolast ja ilmselt suurkasvanduses üles kasvanud - sellest räägivad ta kehale tätoveeritud numbrid. Suured nagu lehmal.

Üht-teist olen siiski püüdnud temast välja lugeda - tema käitumise ja emotsioonide järgi. 
Arvan, et ta on olnud ka eraomanduses. Kohas, kus on lapsi... ja lapsed on teda hästi kohelnud. Miks ma seda järeldan?  - Ta elavneb silmnähtavalt kui lapsi näeb ja suhtub neisse suure sõbralikkusega. Seevastu meesterahvaste vastu on umbusklik ja ettevaatlik. Tema minevikus on kindlasti ka koer(ad) olnud. Selle kasuks räägib viis, kuidas ta Bonhamiga suhtleb - täiesti kartmatult laseb ta enda juurde boksi uudistama ja enda kaerakünast mahapudenenud teri lakkuma.
Porgandeid jumaldab ja kõiksugu müslisid ka-> seegi räägib eraomanduse kasuks. Ilmselgelt oli ta taolise kraamiga tuttav ja oskab maiuseid endale välja lunida. 
Mingi trauma on tal kindlasti olnud - ta võpatab kergesti ja on valmis põgenemiseks... Paaril korral on kogemata teki üks kinnitusrihmadest jäänud lahti tegemata ja kui olen tekki ära sikutama asunud ,on ta rihma survest sedavõrd ehmatanud.... Keegi on sadulast kukkunud?... ei tea...
Ongi laias laastus kõik.
Aga pilk, millega ta vahest horisonti mõõdab, laseb veel paljut aimata.

Kommentaarid