Ostan kiiresti mehhiko kapsliga valjad !


Jah, nii ongi.

Reedel sõidan Theod vaatama üle hulga aja ja tahaksin selle vidina viia. Temasugusele oleksid treeningul hingamisteed vabamad.

Suurus: full.

Värvus: soovitavalt tumepruun.

Kui on vaid kapsel eraldi - sobiks kah:) Eriti šeff oleks, kui kapslikoht oleks lambanahaga ;-)

kontakt: meca.p11ga@gmail.com

Ahjaa, ma tean küll, et vähe blogin... Ilusad ilmad, mis teha! Isegi õhtupimedas on raske tuppa tulla - see ritsikate saagimine on lihtsalt ülemõistusemaagiline!

Aga niipalju, et - Juurimaa laagrist ja Theost on pildid tulemas (tänud Anule!). Kohe, kui suudan end augustilummusest lahti rebida:)

Kommentaarid

Ingrid ütles …
Kui tal praegune kapsel (ilmselt ristkapsel) kuidagi hingamisteid piisavalt vabana ei hoia, siis on see 100% liiga kõvasti kinni pandud. Mitte ükski kapsel ei tohiks hobuse hingamisteid kuidagi mõjutada. :(
Heli ütles …
Aga kas ristkapsel ei takista (ka lõdvemalt kinnitatuna) näiteks köhatamist vms? Kui röga eraldub, näiteks.
Mehhiko kapsliga on ju idee järgi suu vabam?
Ingrid ütles …
Nojah, hobuse puhul ei kuulu suu tegelikult hingamisteede hulka, ma arvasin, et pead ninasõõrmeid ja sealt kulgevaid kanaleid silmas.

Selle suu koha pealt, ei oska ausalt öeldes täpselt öelda. Mehhiko kapsel läheb hobuse nina pealt küll kõrgemalt, aga samas suu lahti tegemiseks nad liigutavad siiski alalõualuud ning seal allpool peaks nii mehhiko kui ristkapsel ju suhteliselt sama koha peal istuma, nii et suu lahti tegemine sõltub jällegi sellest, kui kõvasti see sealt kinni tõmmatud on.
Aga see on minu teooria, ei väida, et see 100% õige on. :P Oma esialgses pidasin silmas siiski hingamisteid, mitte suud.
Heli ütles …
Kuna ratsastaja arvas ka, et siiski praegu vaja pole, siis - jätkame ilma mehhikota:)

Hobuse anatoomia on üsna keeruline, peab möönma. Pisut olen end harinud sõbra abil, kes vet-i tudeerib. Aga ega mul erilisi teadmisi ses osas pole tõesti. Näiteks hobuse suutmatus toitu tagasi väljutada (oksendada) - oli mulle uudis...

Samas on sellised teadmised hobusepidamisel hädavajalikud. Seetõttu loodangi, et ehk keegi viitsib ja oskab hakata pidama hobutervise alast blogi;-)
Ingrid ütles …
Kui ma 6-aasta pärast olen suutnud hariduse omandada, siis hakkan. :D
Heli ütles …
*jään ootele:)