Plaanid


Hobused on haiged-haiged.

Köhivad nagu vanad hobused:)


Omast arust leidsin põhjuse - elementaarne, nad kumbki ei talu tänavust heina ega kaera. Aga mul ei õnnestu seda kaasale kuidagi selgeks teha... et on hobuseid, kes ei talu heina - õigemini, selles sisalduvat hallitust. See on silmale nähtamatu ja ei pruugi üldse hallituslõhnagi levitada.


Sama lugu kaeraga. Kaasa tellis uue laari kaera - et väga odavalt sai. Tulemus - Theo on 2 päeva täiesti audis olnud:( Eile õhtul oli tal nii paha, et pidasin targemaks teda süstida Dexa-fortega, olgugi et vaid 11 päeva eelmisest süstist mööda oli.


Suure kraaklemise peale võitlesin välja ka võimaluse hopsidele vaid silo anda ja ei mingit kaera.

Eks näis.


Muidugi olen masendunud.

Aga ükski blue ei kesta igavesti. Õnneks:) Täna rääkisin tuttava hobusekasvatajaga Ruilast ja nii küpses plaan saata mõlemad hopsid poolest maikuust alates kuuajalisse suvekodusse. Märjamaa lähistele. Theo saaks 1 kuu rastastust ja Mozart oleks seltsihobuseks.

Ja inimesed, s.h mina, puhkaksin sel ajal pisut:)


Helistasin koheselt talliomanikule ja leppisime kokku, et helistan maikuu alguses uuesti. Aga plaan iseenesest meeldib mulle väga, sest suvel tahaksin Theoga sõita niipalju, kui võimalik. Küllap me teineteist õpetame. Luban olla hea õpilane:) Oma hobusega kukkumine pole minu jaoks samuti enam probleem.


Oleks vaid hobuste haldjas armulik ja annaks neile tervist!



Kommentaarid

Heli ütles …
Thank you so much for useful links, Mill! I found many tips.