Pain of Salvation: esimene tulemus

Poeg helistas, teatas et sai esimese riigieksami tulemuse teada. Inglise keel - 92 punkti. Tubli tulemus, mu meelest. Jah, ta keeloskuse tase on kordi parem kui mul, ometigi tõdes ta pärast eksamit, et krõbe oli. Seetõttu - hurraa:)

Teine uudis oli veel... "Palun ole nii kena ja tühista juuksuriaeg". - Miks? - "Sest mul pole enam, mida lõigata...":)
Olid sõpradega otsustanud suvele vastu minna. Noh, see "soeng" on tal ennegi olnud. Sobib, kusjuures. Vanaemad muidugi ehmatavad aktusel... aga eks ma katsu neid eelhäälestada, et palavad ilmad jne.

Kuna ta ise on oma klassivendade- ja õdedega kusagil Kullamaa kandis, siis õnnitlen teda omaette, siin, tema aastatepikkuse lemmikbändi looga. Mulle ka meeldib see lugu, va Kahe Sünnipäevaga Poiss:)

Kommentaarid

helle ütles …
Palju õnne emale!
See teema on praegu väga kuum. Minu vennatütar helistas ka - oli saanud 88 punkti.
Nende klassis oli üks poiss saanud 97 punkti. See on seni kõrgeim tulemus, mida olen inglise keele kohta kuulnud.
Heli ütles …
Tänan, Sjgelle! Tegelikult on ju nii, et punktid punktideks, aga inimese enese tahe ja eesmärgid määravad. Poeg pole kunagi musterõppija olnud... Algklassides vaid. Kui tulid muud huvid, langes ka õppeedukus. "Muu huvi" all pean silmas peamiselt muusikat.

Aga olen täheldanud, et ta suudab end kasvõi "viimasel hetkel" kokku võtta. Seetõttu rõõmustangi punktide üle. Minu jaoks pigem kokkuvõtmise mõõdupuu.