Jälle mõõn...



... vohab hetkel mu sisimas. Muudmoodi ei oska toimuvat kirjeldada. Tige olen enda saamatuse, oskuste puudumise ja selle peale, et kõik hetkel untsu kipub minema. Talli poole ei taha vaadatagi... Samas tean, et ei saa ühte ööpäevagi neist eemal oldud.



No ei tule mul veel kõik asjad joont mööda ja vilunult välja ja tulemuseks oli eile see, et Theo mu käest kordel putku pani. Galopeeris mõnuga ja vabanenult ümber Mari ja Mozarti, kes topeltkordet püüdsid teha. Minu kutsetele, juurde tulla, ei reageeritud. Õnneks olin vähemalt niipalju "tark", et olin korde kinnitanud päitsete, mitte valjaste külge... Mari rahustas ja selgitas, milles asi - hobune läks lihtsalt segadusse mu soovide peale. Jah, mõistsin seda isegi. Aga ega see mu masendust leevenda.

Kuna poiss sai maigu suhu, mismoodi oma tahet läbi suruda, tehti täna hommikul koplisse minnes enam-vähem sama trikk - tallist väljudes ja teele minnes lihtsalt tõmmati end teeäärsele rohtu sööma. Lahe! Püüdsin teda liikvele ajada, samal ajal Mozartit kantseldades. Lõpuks ahmisid mõlemad orasheina... ja mina olin täiesti kimbatuses. Abitus ruudus! Lõpuks võtsin Mozarti käekõrvale ja jätsin Theo maha. Koplisse jõudnud, kuulsin selja taga müdinat - Theo oli siiski otsustanud järgi tulla, ent pisut vale rada mööda ja nii jäi ta kiviaia taha lõksu. Üle ei söandatud hüpata, ilmselt polnud ka paanika nii suur. Mossu ju koguaeg nägemisulatuses... Läksin talle siis eraldi järgi, sammuti vägagi siivsalt käekõrval.

Ikkagi...otsustasin end mõneks ajaks pildist taandada. Abikaasa lubas mõnda aega treenimiste assisteerimised üle võtta. Eks tule enda kallal veel tööd teha ning püüda olla rohkem enesekindlam ja oma tegevustes järjepidevam.


Kommentaarid

Regly ütles …
Hei!! Kahe hobusega on igal inimesel raske hakkama saada. Eriti, kui hobuste silme ees on rrr-roheline söök.
Kahe hobuse pihta ei ole füüsiliselt võimalik konkreetne karjajuht olla.

Ja kui sa luua nurka viskad, siis kust see austus ja kogemus tulevad?

Mul vist üle päeviti viskas pildi mustaks, kui hobused midagi välja jälle suutsid mõelda.
Üle päeva näriti elekritjuhtmeid talli seinast, lõhuti jooginõusid ja ämbreid, lõhuti varustust jne... Rääkimata sellest, et mõni kord neid raske kätte oli saada. Viha teeb pimedaks ju :)
Heli ütles …
Kulla Regly, Sul igatpidi õigus. Tegelikult ei tähendagi see "mõnda aega" muud, kui paari treeningut, millest viilin. Osalt juhtunu tõttu, osalt ka töökiire tõttu. Treener soovitas koplisse transporitimiseks igaks juhuks steki kaasa võtta - eile õhtul nii toimisingi. Kerge puudutus stekiga küljele, aitas hetkelise seisaku puhul edasi liikuda küll. Tegemist oli muidugi talli e.kodu poole liikumisega. Siis ikka samm kergem:) Eks ma jätkan ikka, vahest lihtsalt abitu viha... õnneks oskan seda enda vastu suunata:)
Heli ütles …
... aga see austuse värk on tõesti peen. Üks asi on usaldamine, aga austuse väljateenimiseks on vaja järjepidevust ja teadmisi. Kannatlikkust ka. Ja neist kõigest kolmest kipub mul puudus olema. Eks annan endale isegi aru, et nende hobusteni on mul eelkõige endal vaja areneda.

Ratsutamistreener Lars ütles õigesti - hobune võtab oluliselt kiiremini õppust kui inimene. Niiet - olen lollim kui mu noorhobu. Ta areneb minust hulka kiiremini. Sul aga tuhat korda õigus, et "luuda nurka visates" ei tule mingit austust ja kogemust.

Tänud;-)