Ebaeetiline ettepanek

Midagi pole teha - pean tõdema, et hobud, kelle õnnelik omanik (see on selge ja edasikaebamisele ei kuulu!:) olen, hammustavad mu igakuisest sissetulekust päris suure ampsu. See asjaolu on pannud mind ringi vaata ma lisatöö suhtes. No et hoolimata hobustest ka endale vorst leiva peale jääks:)

Kuna mu praeguse tööandja juures on aktsepteeritav lisatöö tegemine tööandjaga kokkuleppel, siis hakkasin ses vallas pisut ringi vaatama. Loomulikult ei tahaks ma teha ükskõik mida... ikka erialast ja pädevusele/kogemusele vastavat.

Tänaseks oli kokkulepitud kohtumine x firma esindajaga. Rääkisin oma kogemustest ja oskustest eesmärgil leida osaajaga tööd, konsultandina või nii. Esindaja kuulas viisakalt ja kui lõpetasin, teatas ta et tõenäoliselt saadakse hetkel ise hakkama. Et kui vaja läheb, võtavad ühendust. Noh, tegelikult vist väga ikka ei saa nagu sealsete töötajate käest kuulnud olen.... Aga see selleks, mõistsin et tõneäoliselt pole tal finantse või plaani hetkel lisatööjõudu palgata.... Kuna aga lisatöö otsimise soovi olin talle ka telefonitsi edastanud, siis jäi minu poolt õhku rippuma küsimus, et milleks ta mind siis üldse intervjuule kutsus. Vastus ei lasknud end kaua oodata.

Temapoolne ettepanek kõlas umbes nii, et kuna töötate x asutuses, siis ehk saaksime edaspidi infot millised tarkvaraarendushanked on tulemas. Oot...wtf, suutsin vaid mõelda?... Küsisin täpsustava küsimuse, et olla kindel - ega ma ometi vääriti tõlgenda - Te ikka teate, et asutuses toimuvad riigihanked on ju avalik informatsioon, sellekohane info väljas riigihangete ameti koduleheküljel? -Nojaa... aga igakord polevat aega seda kodulehekülge vaadata ja nii võib oluline hange kahe silma vahele jääda. -Nojaa... aga teie firmas on ju hoopis teine kompetents ja platvormile orienteeritus, püüdsin pareerida. Selle peale tuli mingi kummaline jutt ressursi planeerimisest, millest ma väga hästi aru ei saanud. Plont, noh:) Korra vilksatas peast läbi, et ütleks talle, mida sellest arvan - ent suutsin ikka viisakaks jääda ja sealt sääred teha. Soovisin talle jõudu - oh, mind silmakirjalikku:)

Niisiis, teie kes te tööd või lisatööd otsite - ettevaatust, kunagi ei tea, kuhu võib olla koer maetud.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
ei saanud aru, mis oli nende küsimuse mõte. korruptiivne? nuhkiv?
Heli ütles …
Noh, nimetada või taolist ettepanekut kuidas tahes... Kuna läksin väga konkreetse jutuga - soovin lisateenistust - siis taoline vastus kõlas nagu tööpakkumine.