Lõpukirjand

Oeh, kell on juba 15:40 ja poja mobiil on endiselt väljalülitatud... Olen pisut mures ta teemavaliku pärast. Tean, et tema eelistuseks oli hariduse teema, tänaste teemade hulgas oli see küll olemas, ent suur võimalus liiga ühekülgselt kirjutada.... "Harimatusest tulenevad turvariskid" eeldab laia ja faktirohket teemakäsitlust. Minu uskumust mööda peaks ta küll hakkama saama... Ent kerge närv võib loogilist mõtlemist pärssida. Peaasi, et ta ei valinud mõnd "lobevat teemat". Virtuaalsed inimsuhted on just üks selline, mu meelest. Äkki otsustas teemat vahetada poole pealt ja on nüüd ajahädas? Oeh...jube,... närin küüsi.


Edit: sain lõpuks pojaga kontakti. Ta kirjutas hoopis 7. teemal - Olla nagu kõik või jääda iseendaks? Väsinud oli ja tahtis rutem seda kõike peast välja saada, asutades end Tartu poole teele. Aga kerget kirjutamistunnet polevat olnud ja tulnud , seda näitas ka asjaolu, et ta kogu ajalimiidi ära kasutas...

Kommentaarid

Liana ütles …
Minu meelest on jube armas, kui emad närvitsevad nendel hetkedel rohkem kui lapsed ise. Mäletan omast käest seda:) Eriti just kirjandi ajal oli nii - kas pastakad on ikka korralikud, söödavat on kaasas, juua on, on riietus mugav..? Lõpuks, kui oli kirjandihommikul kõik need ülihoolitsevad küsimused küsinud, küsis minult: "Sa ei pabista üldse??"
Heli ütles …
Jah, Sul on õigus, Liana - olen täna tõesti kuidagi liimist lahti ja teovõimetu:) Ma lihtsalt tean, et eksaminärvi sisse tulles on väga keeruline end kokku võtta. Mul endal oli raske kirjutada omal ajal, lõpueksam õnnestus hiilgavalt, ent sisseastumiskirjand läks aia taha.
Aga kuidas Sul?
Hundioru Nirti ütles …
Mina kasutasin ka kogu ajalimiidi ära, aga selleks see ajalimiit mõeldud ongi. Mul oli küll hea lahe kirjutamisetunne :D Kui ma aulas ringi vaatasin peale töö ära andmist, siis ma panin tähele, et 60st inimesest olid kohal vaid need, kes on ennegi silma paistnud heade kirjandite ja heade hinnetega.

Ludrid, kes ilmselt saavad 40-50p, läksid juba kell kaks minema.
Regly ütles …
Kirjutasin ka 7. teemal.
Mina olen see ludri 40-50 punkti mees, aga samas kirjutasin viis ja kolmveerand tundi niiet see kirjutamise aeg ei näita midagi.
Nalja saavad need lugejad igatahes kõvasti. Sest peategelased paljas hoomikujooksu tegev/mitte tegev mees.

Iseasi, kas mul pärast enam nii naljakas on.
Liana ütles …
Kirjutasin sulle emailile:)
helle ütles …
Tundub, et 7. teema oli üldine lemmik, meil siin võeti ka seda palju.
Hundioru Nirti ütles …
See, et see seitsmes nii populaarne oli, on kivi koostajate kapsaaeda - kehvasti valitud teemad, kui üks ülekaalukalt valitum on kui teised.
helle ütles …
Hennoste räägib alati õpsidele, et on nn igaüheteemad ja elitaarteemad. Mõtle neid teemasid, kuidas tahad - ikka eelistatakse ühtesid teistele.
Eesti teema oleks palju 7. kirjutajaid ära võtnud, kui see oleks veidi paremini sõnastatud olnud.