Palun abi!

Järgnev palve on mu lugejatele, kel kokkupuude alternatiivmeditsiiniga.
Mu lähedast on alates septembrikuust piinanud raske tõve eriti agressiivne ja kiiret laastamistööd tegev vorm. Tavameditsiin on andnud oma hinnanguks - liiga hilja.
Kallis inimene on praegu glükoosilahuse ja morfiumiplaastri faasis. Magada ja pisutki jõudu koguda haigus kahjuks ei lase, kuna kogu organismi tagurpidi käik ajab pidevalt öökima. Tavameditsiin piinu leevendada ei suuda. Ka kiirituseraviks on haige liiga nõrk.

Palun kõiki, kel olnud kokkupuude alternatiivmeditsiini positiivse mõjuga vähihaige olukorra leevendamisel, jätta ravitsejate kontaktid aadressile: metsap11ga@hot.ee

Tänan.


Kommentaarid

Anonüümne ütles …
väga muserdav olukord.. soovin kõige paremat, et haigus ikka pöörduks.

ma uurin ka siitpoolt asja, kas hiinlastel on sellekohaseid nõuandeid. hea, kui täpsemat diagnoosi teaks..
Heli ütles …
Tänan, Leelo!

Diagnoos on halb - maovähi agressiivne vorm, kus siirded juba igalpool. Operatsioon lõpetati lihtsalt haava sulgemisega... Naine, 48.a.
Anonüümne ütles …
Olen mõttes sinuga...
Heli ütles …
Tänan kulla Pingipoolik.
Pole eales Tema Kõrgeausus surmaga nii lähedalt kohtunud. Kogun end mõnd aega ja tahaks Sinuga kohtuda.
Heli ütles …
Eile lahkus mu kallis inimene 18.11kell 23:45, käte vahelt libises ära. Rahusse ja valgusesse, kus päiksetõusus valge hobu aasal ootamas.