Blue

Hähh, tänane päev polnud just meeldivate killast. Seda just töises mõttes. Projekt ei arene päris selle kiirusega nagu vaja. Nagu ikka, kui nõuded muutuvad, ent tähtajad lähenevad. Ja sina ole see fleksibiil/debiil, kes hundid söönud ja lambad terved hoiab. Oehh, läksin õhtuhämaruses Bonzoga metsa närve kosutama. Mõjus küll...
Oi, mulle meeldib hämarduv mets, täis salapära ja tuuleiilides värisevate lehtede sahinat. Saabunud on mu lemmik sügisene hetk, täis värve ja maas kahisevaid lehti, milles nii mõnus sumbata. Istusin tormiräsis murdunud kase tüvel ja kuulatasin vaikust... Bon ragistas kusagil eemal võpsikus, ent ta oska nii kuradi hästi mu meeleolusid tabada. See ilmneb kasvõi selles, et kui ma kuidagi omadega longus olen, ilmub ta koheselt esimese vile peale. Maa-alt nagu mõni dzinn:) Nõnda tänagi, viuh! ja kohal, lohutavalt korraks üle põse limpsates.

Ja hobud testisid tänase vihmase päeva puhul oma uusi Eskadroni tekke. Mõlematel helesinised. Peterburi 3A, muideks, on soodukas pakkumine - niiet 1500 kr mantli sai 990, suurim suurus oli 165 cm, ostsin mõlemale 155. Sabakaitsmed ja puha. Nagu barokkajastu krinoliinides daamed triivisid mu hobud täna mööda koplit. Talli tuues olid nad igatahes absoluutselt kuiva nahaga. Ka mantlid olid kuivad, ilmselt hülgavad kenasti vett. Eskadroni lubadusele vastavalt on materjal ise "hingav". Theo muidugi oli mantli koheselt ka ära ristinud ja sellega rohus püherdanud. Harjates tulid poritriibud kenasti maha.

Ussikuuri tegin mõlemale hobule - süstlatäis pastat põske. Jube haput nägu tehti küll, ent müsliga "loputati" jälkus siiski alla. Kuupäev siis 03.10.2007. Dr Aiboliti sõnul piisab väikse talli suksudele kahest korrast aastas: kevadel ja sügisel, etvõimalikud vastsed hävitada.


Kommentaarid