Karikate Emand arvas et....

... olen "rokkiv blogija", kuigi ta oma postituses sellesse nimetusse taunivalt suhtus... Nojah, minu jaoks tõusetus samuti küsimus, et mis mõttes siis "rokkiv"? Aga ok, rock on lai mõiste ja sinna alla mahub nii mõndagi. Mulle seondub see nimetus eelkõige Eesti ansambliga "The Rockin`Guys", kes pigem rock`n roll ja twisti laadset muusikat viljelesid...ja twistiga meenub koheselt Uma Thurman`i ja John Travolta võrratu esitus filmis Pulp Fiction.

Niisiis, minu "uma thurmanid" on:

1. Tumeblondi (kinnine blog) - tema kirjutiste lugemine meenutab mulle kangesti Indiana Jones`i seiklusi teel Püha Graali juurde. Põnev on ta rännule kaasaelada, aegajalt puudutab vaheda noaga mõnd elulist teemat. Seiklejale omaselt (elu) tark ning rohke kogemuste pagasiga nii töö kui isiklikus elus.
2. Liana - armsad, siirad, puhtad lood. Samad epiteedid ka tema luulele. Helge ja ilus noor naine.
3. Flying Spirit - tema sõprus ja kannatlikkus traavliga Liisu (tegelikult küll ruunapoiss)on imekspandav ja kaasahaarav lugemine. Minu jaoks ülimalt õpetlik samuti. Väga head kirjeldused ja analüüsid treeningutest.
4. Leelo M.Umbsaar - no kes siis veel "rokib" kui mitte Hiinas doktorikraadi tegev naine, eks ole:)

Ja muidugi Karikate Emand ise, kes suudab olla ühtaegu lüüriline, tugeva empaatiavõimega, hea ema Väikesele Tüdrukule kui ka kaasarääkida Kafka, koraani jm filosoofilistel teemadel. Selline habras olend, kel sisemuses "raudlatt" ja keda tundes on ilmselt kõigil kergem "elus olla":) Tore et blogib!

Minu lemmik pildiblog pole vaid fotode päralt, sümbioos pildist ja "pildi allkirjast" - Olenolemas. Hea silm ja väljendusrikkus, mind igatahes kõnetavad .

Lingid lisan sutsu hiljem, sest hetkel pean minema "konni suudlema":)




Kommentaarid

tumeblondi ütles …
Tänan südamest! Ma väga loodan, et ma selle tiitli ärateenimisega väga peale ei käinud;))))))))
Anonüümne ütles …
armas, kallis Metsapiiga..

..on nii aimamatud need teed, kuidas väikesest seemnest kasvab roheline taim, selle marjad valmivad, need korjatakse, ning pannakse laagerduma tammevaatide Kõnekasse Vaikusesse.

mu viimast ööd saatis tugev maavärin. mu viimast nädalat painav diplomiootus. mu viimast suve Tema Majesteedi Svaasimaa Kuningas Maswati III tulemine. mu viimast aastat kollane on parem kui valge (aga me ometigi pole kollased, hoidku selle eest!), mu viimast viisaastat Ise Enda Peremees Olemine..

Sa tõid kõik selle uuesti meelde. meeldiva tunnustusena, mis räägib oma vaikset keelt salapärastest kohtumistest avaras netimaailmas..

aitäh!
Liana ütles …
Ma olen sõnatu:) Aitäh:)
Anonüümne ütles …
Aga minu meelest on "karikate emandaga" lood vaikselt mõtlemapanevalt mentaalseks läinud ,ta ei sobitu siinpoolsusesse ja ta annab sellest omal hapral moel teada...Kurb. Inimene on siiski loodud s i i n maailmas elama,mitte taeva karva koridorides.