7+7

Oh mis armas mänguke, mille Punase Hanrahani juurest leidsin:)
Minu maagiline seitse siis:

1. Kui olin 11-aastane, kartsin heliredelite arvestust sedavõrd, et palusin klassivennal näpud ukse vahele tõmmata. Luid päris ei murdnud, aga paistes olid sõrmed küll. Muusikaarmastus on sellest hoolimata üks suurimaid ja jäävamaid kirgi mu elus.

2. Minu haridustee algas filoloogia ja lõppes infotehnoloogiaga. Rohkem struktueeritult õppida ei kavatse.

3. Olin kunagi väga spordilembene - põhialad kaugushüpe ja tõkkejooks. Nüüd millegipärast ei talu enam isegi sporidsaadete vaatamist, veel vähem spordiuudiste lugemist. Palju huvitavamad tunduvad võõrad ja minu jaoks ekstreemsed liikumishaarastused. Näiteks mägironimine. Ise põen vertigot. Lennukis see välja ei löö, pigem 5-korruselise maja rõdult allapoole vaatamisel.

4. Mul on kummalist laadi numbrimälu. Võin vabalt meelde jätta kümneid telefoninumbreid, seostan neid kombinatsioone üsna absurdselt, umbes nii et minu vanus, tema vanus ja hinne ja la-noot.

5. Ma ei suuda vaadata vägivallastseene (see pigem kiiks). Näiteks kui filmis kedagi piinatakse või mõõk ihusse lüüakse, hakkab mul paha. Aiman taolised stseenid tavaliselt ette ja a) vahetan kanalit b) lähen teise tuppa c) sulen silmad ja topin kõrvad kinni.

6. Olen töötanud ligi 10 aastat militaarsfääris ja mõtlen vahest, et mida nende spetsteadmistega pihta hakata. Ilmselt mitte midagi.

7. Olulisim inimene minevikust, kellest mõtlemine mulle alati jõudu annab, on mu vanaema, Zinaida Messer. Olgu muld talle kerge!


Meelsasti loeksin Kaja, Väikese Jänku, Tumeblondi, Margo, cmv, Pisike ja pisut segi ja Ingridi seitset.



Kommentaarid

Thredahlia ütles …
Mina üritan ketindamist maha jätta, aga tänud meeles pidamise eest :
Heli ütles …
Mõistetav täiesti:) Ise olin ka pisut tähelepanematu - Sul olid "kiiksud" juba kenasti kajastatud...