Hurraa, Mozarti prei annab järgi


Vaevaliselt, nagu Utegi Hobu foorumis hoiatas, aga siiski - koorikud on pea kõik eemaldunud ja nahk hakkab paranema. Pole enam nii punetav.
Kuidas ma ravin? Vet.arsti soovitusel toimin järgnevalt: hommikul, enne koplisse laskmist mätsin jala paksult sinises tuubis Helosaniga kokku. Õnneks on preist nakatunud vaid üks tagumine jalg - sõrgatsi ala peamiselt....Siis katan jala marliga ja kõige lõpuks isekleepuv side peale, mis fikseerib kogu kupatuse.

Õhtul, kui olen hobuse talli lasknud, eemaldan sideme ja pehmeks muutunud korbad tulevad enamuses koos sidemega. Seejärel pesen õrna lasteseebiga jala puhtaks ja püüan veel kärnasid eemaldada, nii palju kui lahti on. Siis kuivatan hästi hoolikalt pehme froteekaga. Mozart hakkas foorumis soovitatud fööni peale ikka väga närviliselt tõmblema:)
Kui nahk kuiv, pihustan aerosoolist spets.ravimit (nime pean vaatama) lapikese peale tupsutan sellega kogu sõrgatsiala kokku. Sel siis nahka raviv ja bakterit hävita toime. Aerosoolilt otse nakatatud alale pihustades, sain jälle hoiatava kabjaviibutuse.... Aga niimoodi, lihtsalt tupsutades, lepiti. Ja ööseks jätan jala"hingama".

Selliselt olen jantinud juba 1 nädal. Kui hästi läheb, siis peaks järgmisel nädalal ok olema... Igal juhul on Mossu arusaanud, et ma talle paha ei taha ja püüab jalga mulle võimalikult mugavas asendis "serveerida", just sidumise ajal. Ju ta juba teab, et sellega ebameeldiv protseduur ka lõppeb.


Kommentaarid