Amazon

Reedel saabus (10 päevaga) mu viimane plaaditellimus.
Sain siis järgmiste plaatide õnnelikuks omanikuks:
1. Haydn, Hummel, L. Mozart: Trumpet Concertos - Wynton Marsalis`e esituses.
Mõnusalt kevadine , hea ärataja ja optimistliku päeva alguse:) plaat, eriti Haydn`i kuulus trompetikontsert. Pisut liiga korralik "sound" minu jaoks (Marsalise jazzu esitused on rohkem "usutavad"), aga ikkagi hea plaat. Liiklusummikutes seismisel eriti.
2. J.S.Bach "Hästitempereeritud klaviir" - Glenn Gould`i esituses
Noh, seda plaati tahtsin endale juba ammu, siiani oli mul olemas II vihik ja G.G variatsioonid (Goldbergi variatsioonidele viide), kus ta fragmente I-stvihikust esitab. Olen vaid oma lemmikprelüüdid ära kuulanud hetkel. Ei hakka pikemalt lahkama siin, see on lihtsalt nii intiimne ja sõnukirjeldamatu maailm. Seda tuleb tajuda.
3. No ja siis Zep`i Houses of the Holy, mida mu plaatide hulgas üllatuslikult polnudki. Ometi see üks parimaid plaate Led Zeppelinilt.
The Rain Song`i kuulates PRAEGU, kevadel - mnjah, ruum ja aeg jäävad seisma või siis vastupidi - lennutavad mälestuste radadele. Kõik seal plaadil võrratud lood: Ocean, Dancing Days...
Igal juhul - mõnda aega saab muusikavajadus rahuldatud.

Kommentaarid